Ważny komunikat – ograniczenia w działalności BOK

W związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego na terenie Polski pragniemy poinformować Państwa o wprowadzonych od dnia 16 marca 2020 r. ograniczeniach w działalności Biura Obsługi Klienta Ciepłowni Rydułtowy Sp. z o.o.

W trosce o bezpieczeństwo Klientów i pracowników, podjęliśmy decyzję o zawieszeniu od dnia 16 marca br. bezpośrednich kontaktów z Klientami. Kontakt z Biurem Obsługi Klienta będzie możliwy wyłącznie drogą mailową oraz telefoniczną i pocztową.

Kontakt mailowy i telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta będzie możliwy tak jak dotychczas, tj.:

od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00

nr tel. 32 4576611; e-mail: office@ryd.com.pl

adres pocztowy: Ciepłownia Rydułtowy Sp. z o.o., ul. Plebiscytowa 50, 44-280 Rydułtowy

W przypadku awarii lub innych sytuacji wymagających naszej interwencji prosimy o kontakt telefoniczny z naszym serwisem – nr tel. 32 7294774; kom. 785 781 732

Wszystkie ważne dokumenty prosimy składać w kancelarii w siedzibie Ciepłowni Rydułtowy Sp. z o.o.

Pragniemy również poinformować, że powyższa sytuacja nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw ciepła i wody.

Środki te podjęte zostały do odwołania –prosimy o śledzenie komunikatów.

Jednocześnie informujemy, że w sytuacjach wyjątkowych – po rozpatrzeniu okoliczności konkretnej sprawy, Biuro Obsługi Klienta podejmuje decyzję o konieczności osobistej wizyty Klienta w BOK.