Ciepłownia Rydułtowy sp. z o.o. informuje o uruchomieniu Elektronicznego Biuro Obsługi Klienta (eBOK), które zapewnia odbiorcom ciepła i wody szybki i łatwy dostęp do niezbędnych informacji oraz bezpieczny kontakt z firmą bez konieczności wychodzenia z domu.
Serwis e-BOK pozwala m.in. na:
- szybki dostęp do informacji przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu,
- bieżący podgląd sald rozrachunków i terminów płatności faktur,
- kontrolę dokonanych wpłat,
- podgląd na dokumenty faktur,
- wgląd w historię odczytów liczników,
- podgląd na informacje o zawartych umowach oraz aneksach do umów.
Szczegółowe informacje dotyczące zasad logowania i sposobu korzystania z serwisu dostępne są na naszej stronie internetowej w zakładce E-BOK.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi rejestracji i korzystania z serwisu.