Ciepłownia Rydułtowy sp. z o.o. informuje o uruchomieniu Elektronicznego Biuro Obsługi Klienta (eBOK), które zapewnia odbiorcom ciepła i wody szybki i łatwy dostęp do niezbędnych informacji oraz bezpieczny kontakt z firmą bez konieczności wychodzenia z domu.

Serwis e-BOK pozwala m.in. na:

  • szybki dostęp do informacji przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu,
  • bieżący podgląd sald rozrachunków i terminów płatności faktur,
  • kontrolę dokonanych wpłat,
  • podgląd na dokumenty faktur,
  • wgląd w historię odczytów liczników,
  • podgląd na informacje o zawartych umowach oraz aneksach do umów.

Szczegółowe informacje dotyczące zasad logowania i sposobu korzystania z serwisu dostępne są na naszej stronie internetowej w zakładce E-BOK.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi rejestracji i korzystania z serwisu.