Przygotowywanie ofert i umów sprzedaży ciepła, wody i innych usług.
Fakturowanie i prowadzenie rozliczeń ilościowo-wartościowych.
Bieżąca obsługa klienta – rozmowy z klientami, przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków, przygotowywanie pism – odpowiedzi na zapytania, skargi, zażalenia itp.
Przygotowywanie wzorców umów, druków, formularzy, materiałów reklamowych itp.
Działania marketingowe.
Archiwizowanie dokumentów związanych z obsługą klienta (papierowo i w ZSI Unisoft).
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w renomowanej i nowoczesnej firmie.
Przejrzyste warunki zatrudnienia i wynagradzania.
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Możliwość rozwoju oraz zdobycia dodatkowych kwalifikacji i uprawnień.
Możliwość przystąpienia do Pracowniczego Programu Emerytalnego.
Preferencyjne warunki grupowego ubezpieczenia na życie.
Abonamentową opiekę medyczną (również dla rodziny).
Bogaty pakiet socjalny m.in.:
dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego
dofinansowanie do pomocy szkolnych dla dzieci
pomoc materialną, rzeczową lub finansową w szczególnych sytuacjach życiowych.
Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
Przyjazną atmosferę w pracy.
Możliwość wdrożenia nowych pomysłów.
Ambitną i pełną wyzwań pracę.
Wszelkie niezbędne narzędzia do komfortowego wykonywania zadań zawodowych.
Nasze wymagania:
Wykształcenie średnie, licencjackie lub wyższe o profilu ekonomicznym lub energetycznym.
Obsługa pakietu Microsoft Office (Word, Excell, PowerPoint).
Znajomość przepisów prawnych w zakresie sprzedaży, podstaw prawa energetycznego oraz przepisów w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę.
Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta i spełniasz wymagania, wyślij CV na adres mailowy: kwanglorz@ryd.com.pl