Elektronicze Biuro Obsługi Klienta (e-BOK)
Elektroniczne Biuro Obsługi Klietna (e-BOK) jest serwisem internetowym, który zapewnia Klientom Ciepłowni Rydułtowy Sp. z o.o. szybki i łatwy dostęp do niezbędnych informacji o dowolnej porze dnia. Rozwiązanie to pozwala zaoszczędzić czas poprzez szybki i bezpieczny kontakt z naszą firmą bez wychodzenia z domu. Ponadto, nowoczesne rozwiązania informatyczne gwarantują pełne bezpieczeństwo oraz dają pewność, że dostęp do swoich danych mają wyłącznie zalogowani użytkownicy.
Zalety e-BOK:
- szybki dostęp do informacji przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu,
- bieżący podgląd sald rozrachunków i terminów płatności faktur,
- kontrola dokonanych wpłat,
- podgląd na dokumenty faktur,
- wgląd w historię odczytów liczników,
- informacja o zawartych umowach oraz aneksach do umów.
Każdy Klient, który chce korzystać z e-BOK, musi zostać zarejestrowany w systemie. Ciepłownia Rydułtowy Sp. z o.o. przydziela Klientowi dane rejestracyjne umożliwiające użytkowanie e-BOK.
Aby uzyskać identyfikator i hasło dostępu do systemu należy:
- Zapoznać się z regulaminem korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (e-BOK) Ciepłowni Rydułtowy Sp. z o.o. zamieszczonym na naszej stronie internetowej.
- Zgłosić chęć korzystania z serwisu e-BOK poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępu do e-BOK i jego złożenie w Biurze Obsługi Klienta Ciepłowni Rydułtowy Sp. z o.o.
- Po pozytywnej weryfikacji danych zawartych w formularzu zgłoszeniowym, Klient otrzyma dane umożliwiające rozpoczęcie korzystania z serwisu e-BOK.